A A A K K K
для людей із порушенням зору
Удачненська селищна рада
Донецька область, Покровський район

Звіт про звернення громадян 2021

Дата: 03.02.2023 11:50
Кількість переглядів: 140

Інформаційно-аналітична довідка про підсумки роботи  зі зверненнями громадян

за 2021рік

 

З метою забезпечення виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та організації виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови Донецької обласної державної адміністрації від 30.05.2018р. № 675/5-18 «Про визначення додаткових питань, що порушуються у зверненнях громадян до Донецької обласної державної адміністрації» виконкомом Удачненської селищної ради Покровського району Донецької області було прийнято рішення № 64 від 22.07.2021р. «Про стан роботи зі зверненнями  громадян в виконкомі селищної ради в І півріччі 2021року» та рішення № 106 від 26.10.2021 року «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за дев’ять місяців 2021р» проаналізовано стан роботи зі зверненнями громадян за 2021рік та прийняті заходи щодо покращення роботи з цього питання.

Робота зі зверненнями громадян спрямована на вирішення проблемних питань мешканців населених пунктів селищної ради. Відповідно до рішення виконавчого комітету № 10  від 28.01.2021р. «Про затвердження графіку особистого прийому громадян на 2021року посадовими особами Удачненської селищної ради», до рішення виконавчого комітету № 11  від 28.01.2021р. «Про затвердження графіку роботи виконавчого комітету Удачненської селищної ради», до рішення виконавчого комітету № 12 від 28.01.2021р. «Про затвердження графіку роботи старост Удачненської селищної ради за територіальною належністю на 2021р», враховуючи рішення виконавчого комітету № 90 від 21.09.2021р. «Про затвердження графіку особистого прийому громадян посадовими особами Удачненської селищної ради на 2021 рік» прийом громадян ведеться селищним головою, секретарем селищної ради, заступником селищного голови з  питань житлово-комунального господарства, економічного розвитку та інвестицій, заступником селищного голови з питань діяльності виконавчих органів, старостою селищної ради.

Прийом здійснюється двічі на тиждень: селищним головою – понеділок та четвер, секретарем селищної ради – вівторок, п’ятниця, заступником селищного голови з  питань житлово-комунального господарства  - вівторок п’ятниця, заступником селищного голови з питань діяльності виконавчих органів– понеділок, середа, старостою Сергіївського старостинського округу – понеділок, середа щотижня. До відома населення доведені графіки прийому громадян головою, заступниками та працівниками Донецької обласної державної адміністрації, Удачненської селищної ради, спеціалістами різних районних установ. З боку державних установ запроваджується нова форма спілкування з населенням , як мобільний офіс (Головного управління пенсійного фонду у Донецькій області), спілкування через Інтернет ресурси СКАЙП, ВЕБЕКС з боку Покровського міського центру зайнятості Донецької області.

 В умовах карантину та обмеженого особистого спілкування активно впроваджується дія сайту селищної ради, де он-лайн можна задати питання, або направити електронну петицію, або електронне звернення. Громадянам надана можливість ознайомитися он-лайн з рішеннями, прийнятими селищною радою. Представниками депутатського корпусу селищної ради проводиться додаткова інформаційно-роз’яснювальна робота стосовно прав громадян на звернення, робота на випередження та вирішення проблемної ситуації з метою зниження кількості звернень.

В селищній раді ведеться журнал особистого прийому громадян головою та секретарем, заступниками та старостою селищної ради (розпочатий 01.01.2021р.), всі письмові звернення громадян (рекомендації, пропозиції, заяви та скарги) реєструються в журналі письмових звернень громадян в день їх надходження.

Протягом 2021 року до селищної ради надійшло 168 звернень з них письмових звернень надійшло у кількості 42 звернення, на особистому прийому громадян розглянуто питання 154-х звернень. Збільшилася кількість колективних звернень від мешканців селищної ради , звернення набули житлово-комунального характеру та стосувалися: звернень щодо заміни стовпів електромереж та електродротів по смт. Удачне, велика кількість звернень через Урядову «гарячу лінію» наприкінці грудня щодо відновлення електропостачання по смтУдачне,  клопотань щодо капітального ремонту місцевих доріг, підсипки місцевих доріг, благоустрою території та розчистки балки поблизу житлових будинків.

Основні звернення носили первинний характер. Сім звернень стосовно відновлення електропостачання були дубльовані. Скарги налічувалися у кількості 17 штук, 134 звернень носили характер заяви (клопотання)

Більшість звернень 102 штук за направленням Комунальне господарство. були направлені від мешканців смт Удачне, села Сергіївка, села Калинівка, села Новомиколаївка, щодо відновлення електропостачання, проведення капітальних ремонтів ліній електромереж щодо благоустрою території (покосу трави), щодо проведення дренажу місцевості, щодо ліквідації аварійних дерев, проведення благоустрою кладовища. Частково данні звернення були спричинені несприятливими погодними умовами. Виконкомом селищної ради разом з Комунальним підприємством «Господар» проводиться робота з отримання письмової інформації від мешканців селищної ради щодо  можливості виникнення аварійної ситуації з метою реагування на випередження.

 Активно звертаються мешканці щодо надання  консультації та роз’яснення відповідно до Державної дотації на підтримку тваринництва та бджільництва (звернення від гр. Швайко М.І. стосовно дотацій на утримання  бджолосімей).

В питання аграрної політики і земельних відносин (4 шт.) значаться питання щодо виділення земельної ділянки у власність, щодо улаштування польової дороги. В питаннях Соціальної політики. Соціального захисту населення 31 шт. зазначені проблемні питання щодо соціального обслуговування, щодо надання соціального робітника, щодо надання роз’яснення оформлення відпочинку дітей, отримання матеріальної допомоги, порядку реєстрації пільгових категорії та отримання відповідного посвідчення.

За рік зафіксовано 8 звернень за напрямком щодо забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації, 4 звернення стосувалися напрямку транспорт та зв'язок – питання відновлення всіх рейсів міжміського пасажирського маршруту «Сергіївка-Покровськ»., 4 звернення з аграрної політики та земельних відносин – питання стосувалися відведення земельних ділянок у власність та користування; 4 звернення

Економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва

По одному питанню було порушено по напрямкам Праці і заробітної плати, щодо пошуку роботи, охорони здоров’я, щодо належного обслуговування з боку працівників амбулаторії.

Усі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни, всім заявникам надані вичерпні відповіді. Якщо характеризувати  соціальний аспект звернень за категоріями авторів, це пенсіонери, інваліди, безробітні, учасники АТО та інші верстви населення

Виконком Удачненської селищної ради постійно вдосконалюється робота зі звернень громадян.

Населенню на особистих прийомах роз’яснюються питання компетенції виконавчого комітету селищної ради. З депутатами селищної ради проводиться робота щодо роз’яснення ними населенню повноважень виконавчого комітету селищної ради.

Усі заявлені питання перебували на контролі виконкому Удачненської селищної ради, розглянуті в установлені чинним законодавством терміни. Першочергова увага при розгляді звернень приділялась вирішенню питань соціально незахищених категорій населення: інвалідів, одиноких матерів, багатодітних сімей, пенсіонерів, ветеранів війни та праці.

Із загальної кількості заявлених питань 96 були вирішені позитивно, по 68 зверненням надані роз’яснення та консультації, по 6 зверненням вживаються заходи, заяв, скарг, пропозиції, які не підлягали розгляду (ст.8 Закону України «Про звернення громадян»), не було.

Ит с постійно ведеться роз’яснювальна робота, надаються консультації громадянам, які звертаються до селищної ради.

Відповідно до вимог чинного законодавства робота зі зверненнями громадян у виконкомі Удачненської селищної ради  перебуває під постійним контролем.

Відповіді на часті запитання щодо подання та розгляду ...


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь