УВАГА !!!
Шановні мешканці громади! Удачненська селищна рада оголошує реєстрацію громадян які, у разі загострення ситуації під час бойових дій, матимуть бажання евакуюватися на безкоштовному потязі, що курсує зі станції м.Покровськ через Дніпро до Львова . Селищна рада забезпечуватиме підвіз мешканців до станції м.Покровськ на евакуаційний
потяг.
З метою сприяння мешканцям селищної ради у подоланні складних життєвих обставин у зв’язку зі збройною агресією Російської Федерації проти України, селищної радою утворено Гуманітарний штаб при на період дії правового режиму, фахівцями якого збирається, узагальнюється та розповсюджується інформація щодо актуальних контактів гуманітарних штабів, місць розміщення та проживання евакуйованим з Удачненської селищної ради.
Фахівцями гуманітарного штабу ведеться облік осіб, які евакуюються з Удачненської селищної ради та прибувають на територію як тимчасово переміщенні особи. Ведеться облік осіб, якім необхідно надати допомогу в транспортуванні до залізничного вокзалу на евакуаційний потяг м. Покровськ. В телефонному режимі та за допомогою інших засобів комунікації надається інформаційна, роз’яснювальна та консультаційна робота з мешканцями громади, які виїхали за межі території селищної ради.
Удачненська селищна рада активно співпрацює з Сокальською об’єднаною територіальною громадою, яка готова прийняти населення селищної ради у разі масової евакуації. Напряму співпрацюємо з заступником селищного голови Огінським В.Б. та фахівцем юридичного відділу.
На сайті селищної ради на сторінці у Facebook висвітлено інформацію з контактами начальника гуманітарного відділу Удачненської селищної ради Дегтяр Антоном (тел. +380666373010), членів гуманітарного штабу Харлан Інни (тел. ), Трушлякової Юлії (тел. ), Моісєєвої Валерії (тел. )
вага! Нові види послуг на базі «СпівДія»-хабів
Міністерство молоді та спорту України спільно з Координаційним штабом з гуманітарних та соціальних питань Офісу Президента України, Міністерством охорони здоров’я України, Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України та Міністерством розвитку громад та територій України запустили платформу гуманітарної допомоги цивільному населенню «СпівДія».
Із 20 квітня 2022 року в рамках роботи платформи «СпівДія» та Співдія хабів було запущено напрям психологічної та юридичної допомоги цивільному населенню.
Скористатися послугами психологічної та юридичної підтримки особа
може зареєструвавшись за посиланням:
https://airtable.com/shrfgyZ1ko5UYxR9r
Після реєстрації запит такої особи верифікують оператори та передають на опрацювання Співдія хабу або відповідному профільному онлайн-консультанту.
Телефон гарячої лінії психологічної допомоги «СпівДія-хаб» - Донецька область 0994317437 (Оксана)
Скористатися послугами психологічної підтримки можна двома способами:
1) записатися на консультацію офлайн: у 20-ти Співдія хабах (список додається) із 20 квітня працюють психологи, які надають цивільному населенню як індивідуальні консультації, так і проводять групові заняття (із урахуванням безпекової ситуації в регіоні);
2) записатися на консультацію онлайн: якщо особа не має змоги скористатися консультацією на базі хабу в мережі Співдія, то така консультація психолога може надаватися онлайн засобами телефонного зв’язку. До основних завдань психологічної підтримки населення належать:
• формування і підтримка на належному рівні психологічного стану цивільного населення щодо адаптації у суспільному житті під час війни;
• підготовка та надання консультацій цивільному населенню щодо реагування на кризові ситуації під час війни;
• психологічна підготовка та підтримка цивільного населення до життя в Україні в умовах війни;
• здійснення заходів щодо оптимізації соціально-психологічного клімату цивільного населення у відповідних населених пунктах;
• здійснення психологічної підтримки внутрішньо переміщених осіб;
• психологічна реабілітація цивільного населення, яке постраждало під час війни.
Послуги з юридичної підтримки кейс-менеджерами надаються в режимі онлайн з використанням засобів телефонного зв’язку.
До основних завдань юридичної підтримки населення належать:
• надання юридичної підтримки цивільному населенню під час війни;
• здійснення консультування цивільного населення (особливо уразливих його груп або тих, які перебувають у складних життєвих обставинах), яке постраждало під час війни в Україні, щодо норм та вимог законодавства, що передбачає право таких громадян на пільги, субсидії, соціальні виплати або компенсації, іншу допомогу цивільному населенню, що передбачена законодавством;
• інформування цивільного населення про права та обов’язки під час війни в Україні, консультування щодо прав і можливостей жінок і чоловіків.
Платформа «СпівДія» забезпечуватиме допомогу цивільному населенню за такими напрямами:
1) Співдія волонтери – платформа волонтерів, які долучаються до ініціатив платформи;
2) Співдія діти – створення просторів двох типів: стаціонарних та мобільних з метою розвитку неформальної освіти та надання психологічної допомоги дітям від 5 до 12 років;
3) організація волонтерської допомоги у доставці медикаментів до потребуючих;
4) Співдія підприємці – підтримка спільноти підприємців, малого та середнього бізнесу з метою сприяння відновленню бізнесу під час війни та у післявоєнний період;
5) Співдія work – підтримка у працевлаштуванні біженців та тимчасово переміщених осіб та зміні професії;
6) Співдія шелтер – підтримка поселень евакуйованих громадян;
7) Співдія хаб – організація гуманітарних просторів на базі молодіжних центрів та молодіжних просторів, активних волонтерських та громадських організацій України для підтримки потребуючих українців, які постраждали під час війни.
Наразі молодіжні центри та молодіжні простори в Україні стали пунктами прийому біженців, збору та видачі гуманітарної допомоги цивільному населенню. Саме молодіжні центри є доступними просторами, у яких цивільне населення отримує захист та допомогу. Тому СпівДія прагне розвивати систему допомоги населенню через молодіжні центри та молодіжні простори, які є близькими та зрозумілими для населення.
Концепт хабів у системі СпівДія:
1) комунікація та консультування: взаємодопомога людина-людині/місце для взаємодії місцевого населення з волонтерами;
2) розподільча функція: заходи для підтримки населення регіонів, розподілення необхідних товарів та послуг серед потребуючих;
3) консультування щодо існуючих шелтерів для біженців, наявності місць, розподілення та супровід біженців;
4) надання інших послуг для підтримки цивільного населення (в тому числі фокус на біженців та їх пріоритетні потреби(sad) юридичні консультації, психологічна підтримка, консультації щодо працевлаштування та зміни професій, простір дружній до дітей (неформальна освіта, babysitting та надання психологічної допомоги).
|